Bukan Hanya Perlu Rupa Paras Yang Tampan, 5 Perkara Ini Juga Menarik Perhatian Para Gadis.

Oleh: Zuzu Yasmine

Tidak semua orang di dunia ini lahir dengan memiliki rupa paras yang sempurna dan menarik. Tetapi dengan hanya rupa paras yang menawan tidak mencukupi untuk menarik hati wanita di sekelilingnya. Jika anda tidak mempunyai rupa paras yang tampan, mungkin lima perkara ini akan membantu anda memikat hati gadis yang anda sukai. Jom ketahui.



1. Mempunyai cita rasa sendiri.

Sama ada rasa muzik, sukan, filem, makanan atau apa sahaja, lelaki yang mempunyai rasa sendiri tentu menunjukkan bahawa anda bukan orang yang suka mengikuti orang lain. Jika anda tergolong dalam jenis itu, tidakkah anda menyukai sesuatu yang berbeza daripada yang lain? Tetapi sekurang-kurangnya anda mempunyai alasan sendiri mengapa anda suka walaupun ramai orang yang menyukainya.

2. Menyukai haiwan dan kanak-kanak.

Lelaki yang suka kanak-kanak atau haiwan mempunyai daya tarikan istimewa di mata gadis. Mereka ini biasanya akan melakukan perkara yang sama pada pasangan mereka, iaitu pandai menjaga dan memanjakan pasangan mereka. Bukan hanya itu, mereka ini juga kelihatan begitu penyayang.

3. Baik hati dengan orang sekeliling.

Lelaki dengan tahap penjagaan yang tinggi pasti kelihatan menarik di mata gadis. Untuk perempuan, anda akan dianggap seorang lelaki , lelaki yang murah hati dan penyayang. Mengapa? Kerana kamu tidak memandang sesiapa yang akan kamu tolong, selama kamu merasa mereka memerlukan bantuan, kamu akan membantunya dengan senang hati.


4. Mempunyai impian dan daya juang yang tinggi.

Ada dua perkara yang berbeza antara orang yang bermimpi tinggi dan orang yang berjuang untuk mencapai impiannya, walaupun kecil dan sukar seperti apa pun. Apabila anda mempunyai impian dan cuba untuk bertarung untuk menangkapnya, ia pasti akan membawa anda ke tempat yang akhirnya membuat anda menemui perkara-perkara baru yang anda tidak akan bayangkan sebelum ini. Dan yang paling penting, di mata seorang gadis, seorang lelaki yang ingin berjuang untuk impiannya kelihatan seksi. Di mata mereka, lelaki itu adalah orang yang bertanggungjawab dan tidak pernah berputus asa.

5. Mempunyai kemahiran yang tersendiri.

Adakah anda mahir dalam muzik, nyanyian, bola keranjang, bola, menulis, memasak, atau juara lain? Nah, biasanya seorang lelaki yang mempunyai kemahiran atau hasrat tertentu akan kelihatan menarik di mata seorang gadis. Terutamanya apabila anda bersemangat untuk bercakap mengenainya dan juga menunjukkan keghairahan anda kepadanya. Walaupun gadis itu tidak mempunyai semangat yang sama, dia masih akan tertarik pada anda, anda tahu. Walaupun kadang-kadang terdapat gadis-gadis yang secara terbuka meminta anda mengajarnya.

Jangan risau akan rupa paras yang tampan sahaja, tetapi terapkan perkara lain juga yang mampu menarik perhatian gadis. Bukannya hanya memikirkan bagaimana untuk menjadi tampan.



Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen