5 Sebab Teman Lelaki Anda Jatuh Cinta Terhadap Anda.

Oleh: Zuzu Yasmine

Apabila menyedari diri ini banyak kekurangan berbanding kelebihan akan menyebabkan seseorang rasa takut untuk menjalinkan hubungan. Namun begitu, apabila bertemu dengan seseorang yang benar-benar mencintai diri anda, ia akan melahirkan pelbagai tanda tanya, mengapa si dia begitu mencintai anda dan menerima diri anda. Berikut adalah berberapa sebab seorang lelaki mencintai anda dengan setulus hatinya.



1. Anda ada ketika dirinya susah dan senang.

Tidak ramai yang boleh bertahan dengan seseorang ketika dalam kedaan yang sukar, namun anda mampu melakukan itu. Anda tidak memandang rendah mahupun membiarkan dirinya untuk menghadapi masalahnya bersendirian. Anda sentiasa memberi sokongan serta bersedia menghulurkan bantuan ketika dirinya memerlukan.

2. Mudah untuk dikendalikan.

Mungkin anda seorang yang taat, sebab itu dirinya mencintai anda. Sukar untuk mencari pasangan yang taat akan kekasihnya. Mana tidaknya, ramai sahaja yang mudah melenting dan sukar dibimbing apabila ditegur untuk penambahbaikkan diri, tetapi anda tidak. Anda lebih terbuka untuk menerima segala teguran dan bimbingan.

3. Melayani orang tuanya dengan baik.

Seseorang lelaki akan mencintai anda apabila anda mula mendapat tempat di hati orang tuanya. Jika ibu bapanya menyukai anda, maka ia akan menjadi satu hal yang mudah buat dirinya. Mana tidaknya, bagi diri seorang lelaki restu orang tua adalah sangat penting. Jika tidak mendapat restu bagaimana drinya ingin mendapatkan kebahagiaan yang lain.


4. Membuat dirinya berasa senang atau gembira.

Anda tidak membosankan, anda juga pandai mengambil hatinya. Jadi ia akan menimbulkan perasaan yang selesa buat dirinya. Setiap telatah anda akan mencuit hatinya, itulah yang diperlukan dalam hubungannya. Satu hubungan yang tidak membosankan dirinya.

5. Sentiasa memberi perhatian.

Bagi anda ia hanya mengambil berat terhadapnya, namun bagi dirinya ia tahu anda selalu memberikan perhatian yang penuh terhadapnya. Anda tahu riak wajahnya ketika emosinya tidak begitu membaik, anda juga tahu setiap masalah yang dirinya alami. Sebab itulah dia mencintai anda.

Seorang lelaki tidak akan mencari seorang wanita yang sempurna untuk dirinya, namun dia akan memilih wanita yang mampu memberikannya kebahagiaan.


Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen