Tanda-Tanda Si Dia Adalah Soulmate Anda.

Oleh: Zuzu Yasmine

Soulmate adalah pasangan yang memahami ataupun melengkapi jiwa anda. Mereka ini biasanya seorang yang memahami serta menerima siapa diri anda sebenarnya. Ia mungkin boleh menjadi jodoh atau sahabat yang baik kepada anda. Tetapi kehadiran mereka ini akan membuat anda rasa bahagia dan gembira. Kehadiran mereka ini kadang kala tidak akan disedari sehingga anda kehilangan dirinya. Jadi dengan itu, anda boleh lihat beberapa ciri yang mungkin ada pada orang pasangan anda. Mari ketahuinya.



1. Anda mempunyai pasangan yang boleh membuat anda ketawa walaupun dengan sedikit usaha. Anda boleh berada dalam suasana yang paling teruk tetapi anda mempunyai pasangan yang sentiasa boleh membuat jenaka yang sederhana untuk memperbaiki mood anda dengan serta-merta. Mempunyai rasa bersama dengan seseorang boleh pergi jauh dalam menentukan kekuatan hubungan.

2. Dirinya melakukan apa sahaja untuk menjadikan hidup anda sebagai satu perkara yang mudah dan tidak rumit. Dia juga tahu bahawa anda mengalami banyak tekanan dan masalah sepanjang hari anda, tetapi dia sentiasa berusaha sedar untuk membuat beban kerja harian anda lebih ringan. Mereka ini sentiasa berada di belakang anda dan bertindak seperti rakan sejati anda.

3. Pasangan anda adalah seseorang yang sentiasa akan jujur dengan anda. Anda tidak pernah berasa seperti anda perlu meragui apa yang dia katakan. Anda sentiasa boleh percaya apa yang dirinya katakan kepada anda terutama apabila ia sesuatu tentang diri anda.


4. Anda selalu merasa terburu-buru apabila anda ingin menghabiskan masa bersamanya. Ia seperti anda mendapat tenaga positif apabila anda bersama-samanya. Anda mempunyai semangat yang kuat apabila anda bersamanya, hal ini kerana anda akan mudah merasa bahagia apabila bersamanya.

5. Anda juga yakin bahawa anda dengan seseorang yang sentiasa menghormati peribadi dan keinginan anda. Anda mempunyai seseorang yang menghormati hakikat bahawa anda masih memerlukan ruang untuk sendiri dan bahawa anda berhak kepada keperibadian dan privasi anda. Anda mempunyai seseorang yang tidak merasa berhak untuk menjadi bos anda atau mengarahkan hidup anda.

Jika anda mempunyai orang yang seperti ini, ia akan memberi satu keceriaan baru dalam hidup anda. Ia akan memberi anda satu kebahagiaan lain yang tidak akan anda rasai. Baik dirinya seorang rakan mahupun kekasih anda, anda sangat beruntung memiliki mereka ini.


Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen