Kenali Keperibadian Wanita Melalui Bentuk Giginya.

Oleh: Zuzu Yasmine

Setiap orang mempunyai keperibadian yang berbeza dan tidak akan mungkin akan sama. Untuk mengetahui dan mengenali keperibadiannya, seseorang perlu lah mendekatinya dengan lebih rapat agar dapat membaca keperibadiannya. Namun, jika anda tidak mahu mengenalinya tetapi mahu membaca keperibadiannya sebelum mendekatinya adalah boleh melihatnya melalui bentuk giginya. Mari ketahuinya dengan lebih lanjut.



1. Gigi sedikit kecil dan jarang.

Wanita yang memiliki gigi kecil dan jarang ini biasanya gemar menilai orang lain tetapi dirinya tidak mahu dinilai oleh orang lain. Jika dirinya mempunyai pasangan, dirinya takut untuk kehilangan pasangannya.

2. Gigi bersaiz sedarhana dan biasa.

Keperibadian seorang wanita dengan bentuk gigi seperti ini boleh dianggap baik, kerana dia sanggup berkorban untuk orang lain orang lain. Terutama untuk pasangannya, dia akan sentiasa berusaha untuk tetap bahagia. Hubungan kasih sayangnya cukup harmoni, kerana dia pandai membuat suasana dengan pasangan selalu seimbang.

3. Gigi besar dan jarang.

Wanita yang mempunyai gigi seperti ini dikatakan lebih mudah berasa cemburu dengan kerjayaan orang lain. Sifatnya lebih agersif. Di mana jika dia tidak memiliki perkara yang dihajati dia akan memaksa. Lelaki yang sesuai dengan wanita ini adalah seorang yang sabar serta mempunyai sifat kebimbingan yang tinggi.


4. Gigi kehadapan.

Jika giginya sedikit kehadapan dan mempunyai saiz yang agak kecil, ia dikatakan seorang yang mudah untuk bertoleransi. Dia tidak akan meminta-minta satu perkara yang mungkin suaminya tidak mampu tunaikan. Jika ia kehadapan tetapi sediki besar. Lelaki perlu banyak bersabar dengan mereka ini. Hal ini kerana mereka ini gemar mengadu dan sukar menerima kenyataan kehidupaan.

5. Giginya sedikit masuk ke dalam.

Wanita yang memiliki gigi seperti ini dikatakan seorang yang pemalu, dan tenang. Jadi kerap kali ingin tahu bagaimana mereka ini sebenarnya. Sifat wanita ini juga dikatakan lebih pasif.

6. Gigi yang kemas.

Wanita dengan gigi yang kemas dan adalah menyenangkan dan dapat memberikan perhatian penuh kepada pasangan mereka. Dia juga akan baik dalam kata-kata. Lelaki yang mendapatnya, akan sentiasa bahagia, dan menjalani hari penuh dengan kegembiraan. Kerana, wanita ini mampu mengimbangi pasangan dengan dirinya.

Walaupun gigi mampu menjelaskan keperibadian seseorang tetapi berdasarkan pembacaan ini, ia tidak mungkin tepat 100%. Hal ini kerana setiap keperibadian yang terbina itu bergantung dengan didikan yang diperolehnya ketika waktu kecil lagi.


Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen