Dalam Mencari Jodoh Itu Jangan Lupa Amalkan Surah Yasin Ayat 36 Ini, Doa Pengasih Temu Jodoh.

Oleh: Zuzu Yasmine

Setiap pertemuan itu ditentukan oleh Allah, kita hanya merancang Allah yang akan menentukan segala-galanya. Dalam usaha mencari jodoh ini, sudah tentu ramai yang tercari-cari dan tertanya-tanya, malah ada yang gunakan pelbagai usaha untuk menjumpai jodohnya dengan segera.



Dalam mencari jodoh ini jangan lupa untuk kita berdoa agar dijodohkan dengan jodoh yang baik, malah kita boleh mengamalkan beberapa usaha, di antaranya adalah dengan mengamalkan Surah Yasin ayat ke 36.

Ayat ini adalah Doa Pengasih yang diamalkan dan digunakan secara istiqamah bagi mereka yang belum bertemu jodoh lagi dengan niat yang baik. Insya-Allah dengan izin Allah akan dipertemukan jodoh yang baik.



Maksud ayat ini:

Katakanlah: “Maha Suci Tuhan yang telah mencipta makhluk-makhluk semuanya berpasangan-pasangan, sama ada daripada apa yang ditumbuhkan oleh bumi atau daripada mereka sendiri, ataupun daripada apa yang mereka tidak mengetahuinya.”

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen