Bila Perempuan Jatuh Cinta, Dia Akan Berubah Menjadi Orang Yang Lain, Lebih Cantik & Menawan.

Oleh: Zuzu Yasmine

Wanita sememangnya begitu mudah jatuh cinta, tetapi tidak semua cinta yang ada itu mampu mengubah dirinya. Seperti yang kita tahu, apabila seseorang jatuh cinta, dia akan berubah menjadi orang yang lain. Dia bukan lagi menjadi seperti orang yang anda kenal.

Apa yang selalu orang lelaki perasan adalah, wanita akan menjadi seorang yang suka mengawal, inginkan perhatian serta selalu merajuk selepas bercinta. Akan tetapi, apabila dia benar-benar in love dengan anda, dia bukan sahaja melakukan perkara itu tetapi dia juga menjadi lebih cantik dan juga menawan.

Dari seorang wanita yang biasa-biasa, dengan hadirnya cinta anda kepada dirinya akan membuatkan dia seorang yang berlainan dan lebih berkarisma. Sebab itu, bila dia mula bercinta dengan anda akan ramai yang mendekatinya.

Ini beberapa perbezaan yang boleh anda lihat;



1. Dia menjadi seorang yang lebih berhias.

Bukan berhias secara berlebihan tetapi anda boleh lihat yang kini dia lebih bijak menghias dirinya. Malah, kadang kala anda tidak akan terjangka dirinya akan menjadi seorang yang secantik itu. Mana tidaknya, aura cinta sudah membuat dirinya cantik, inikan pula ditambah dirinya berhias.



2. Senyuman yang lebih manis

Tanpa anda sedar, wanita yang sedang angau bercinta ini akan mengeluarkan senyuman yang lebih manis berbanding selalu. Nak-nak lagi apabila dirinya memberikan anda senyuman, ia bukan senyuman biasa tetapi senyuman yang penuh dengan perasaan cinta. Sebab itu semakin anda mencintainya semakin manis senyuman yang dia berikan kepada anda.

3. Menjadi seorang yang lebih caring

Kalau dulu dirinya begitu sukar untuk didekati, tapi kini dirinya bukan sebegitu lagi. Dia akan menjadi seorang yang begitu ambil berat mengenai anda. Nak-nak lagi bila anda sedang menghalalkan dirinya, sudah tentu dia akan lebih menjaga kesihatan diri anda, malah dia juga akan turut menghulurkan bantuan.



4. Suara yang selalu teruja

Apabila dirinya terasa bahagia, dia tanpa sengaja akan mengeluarkan rasa teruja terhadap orang lain. Lontaran suara teruja ini bukan sahaja bila anda hubunginya, akan tetapi bila dia bercakap mengenai anda pada orang lain. Itu pun dia begitu teruja dan gembira. Terpancar kebahagiaan di matanya.

5. Lebih manja

Setegas atau sekasar mana sekalipun seseorang wanita itu, bila dia jatuh cinta dia akan menjadi seorang yang manja dan begitu jinak. Nak-nak lagi bila dia bermanja dengan diri anda, sudah hilang semua sikap garang dan kasar dirinya. Apa yang anda akan lihat dia adalah seorang wanita yang manja.

Cuba lihat senyuman pasangan anda? Adakah hari-harinya dilalui dengan sentiasa jatuh cinta dengan anda?



Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen