Kisah suami isteri yang tetap romantik sehingga akhir hayat isteri, buat ramai menangis

Oleh: Zuzu Yasmine

Pasangan hidup kita ini adalah teman bergurau, bergaduh dan juga saling merajuk. Tanpa pasangan yang pelbagai ragam ini hidup terasa kosong. Walaupun hari-hari ada salah faham tetapi asalkan pasangan itu masih setia di sisi ia satu nikmat yang sangat disyukuri.


Melalui hari-hari tua bersama pasangan tentunya makin buat kita takut akan kehilangan pasangan kita. Merindui segala celotehnya dan sikap aneh yang kadang kala buat kita sakit hati, tapi lumrah kehidupan yang hidup pastinya akan pergi.

Perkongsian Dr Kamarul Ariffin Nor Sadan di Facebook berkenaan pasangan suami isteri yang yang kerap ke kliniknya untuk mendapatkan rawatan serta celoteh isterinya yang begitu mencuit hati. Bebelan isteri terhadap suami yang dicintai itu perkara biasa.

Namun, satu hari dilihat suami ini datang seorang diri dengan wajah yang tidak seperti selalu, rupa-rupanya sebak pula terasa.

Suami isteri ada kencing manis & darah tinggi

Gelagat suami isteri yang sudah tua sememangnya mencuit hati, walaupun selalu gaduh tetapi tetap menjaga satu sama lain.

Datang seorang diri

Kehilangan insan yang selalu disisi tentunya sangat sedih, hilang tempat bergaduh dan bermanja.

Kali terakhir datang

Perkongsian ini mendapat perhatian dari warganet yang mendapat 3.6 ribu share malah rata-rata juga turut merasa sebak akan kehilangan pakcik tersebut.




Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen