Kerja keras buahkan hasil, gadis kongsi tips berjaya turun 44kg dalam masa 7 bulan

Oleh: Zuzu Yasmine

Berkali-kali gagal dalam kuruskan badan? Perkara ini memang dilalui oleh sesiapa pun yang sedang dalam proses menurunkan berat badan. Bukan mudah nak kekal apa yang dilakukan tanpa craving macam-macam. Tapi kalau nak dapatkan hasil kenalah berkorban.


Macam gadis ini, semangatnya dalam menurunkan berat badan sememangnya beri inspirasi kepada mereka-mereka di luar sana. Dalam masa 7 bulan, gadis yang dikenali sebagai Izzah ini telah berjaya menurunkan berat sebanyak 44kg. Satu pencapian yang bukan mudah ya!



Dia juga tidak sangka diet yang dimulakan awal tahun berhasil dapatkan badan ideal seperti yang dia mahukan.

"I just start my diet journey like that. I start this year awal bulan 1 just for fun and tak expect boleh sampai sini...”

Niat membantu mereka yang mengalami masalah yang sama, Izzah juga berkongsi tips diet yang dia amalkan hingga memiliki berat yang dia mahukan.

5 tips diet yang dikongsi

Video transformasi Izzah menerima 355,600 tontonan dan lebih 34,600 tanda suka di Twitter, malah ada juga warganet yang puji gadis ini walaupun telah dapat badan idaman tetapi masih menjaga adab pakaian dan menutup aurat.



Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen