Syed Saddiq kongsi tips 'how to be a good husband', beri inspirasi kepada lelaki

Oleh: Zuzu Yasmine

Orang perempuan bukan nak lelaki yang good looking je, tapi paling penting bagi mereka tentunya tahu menjaga hati dan bekerjasama selepas kahwin. Tapi sebelum kahwin ciri-ciri seperti ini pasti sudah kelihatan sedikit demi sedikit.

Umumnya tentu ramai sudah mengenali ahli politik muda YB Syed Saddiq yang sememangnya sentiasa mendapat perhatian dari para gadis. Dengan raut wajah yang kacak dan juga gayanya kelihatan gentlemen tentu saja membuatkan ramai gadis tak keruan melihatnya.


Macam mana nak jadi suami yang baik

YB Syed Saddiq dikatakan banyak berkongsi di aplikasi TikTok, berkenaan nasihat dan pengajaran buat semua lapisan masyarakat. Baru-baru ini beliau ada memuat naik satu video yang memberi nasihat kepada lelaki di luar sana tentang bagaimana untuk menjadi suami yang baik.

Turut serta dalam rakaman tersebut adalah, YB Hannah dan Yeo Bee Yin.

Antara pesanan yang diberi adalah:

1. Sentiasa menolong dalam melakukan kerja rumah

2. Bersama-sama bertanggungjawab dalam menguruskan anak

3. Tidak melakukan keganasan dalam rumah tangga

4. Pastikan anda tidak membuat isteri 'membebel' seperti doraemon

Dapat perhatian gadis bujang

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata para gadis cuba mengambil peluang ingin menjadi isterinya, malah ramai yang menyatakan bahawa beliau sesuai dan lulus untuk dijadikan suami.



Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen