Sheila Rusly mak mentua contoh, tak kekok ajar bakal menantu masak di dapur

Beberapa hari yang lalu pelakon dan penerbit terkenal tanah air iaitu Sheila Rusly baru sahaja menerima bakal menantu di mana anak lelakinya, Uzair Haqimy telah melangsungkan pertunangan bersama dengan pelakon Elisya Sandha pada 31 Januari 2021.

Walaupun sebelum ini hubungan mereka seperti memberi tanda-tanda kepada warganet, tetapi semuanya masih dalam kawalan dan tiada kekecohan dalam kalangan netizen sehinggalah mereka putuskan untuk mengikat tali pertunangan.

Tidak hanya dengan itu, hubungan antara Sheila Rusly dan Elisya Sandha kelihatan semakin akrab sehingga baru-baru ini penerbit berkenaan membuat 'LIVE' memasak bersama-sama.

'Beruntungnya dapat mak mentua macam ni'

Kemesraan yang dipamerkan oleh mereka berdua pastinya mewujudkan perasaan teruja warganet kerana tiada sedikit pun rasa canggung antara mereka berdua.

Bakal mak mentua contoh

Benarlah orang kata bahawa memiliki mak mentua yang baik juga adalah satu rezeki kerana tidak semua perempuan di luar sana yang sudah berkahwin alami detik bahagia bersama mak mentua mereka.

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen