Buat video 'back up' suami, isteri Shuk Sahar dikecam warganet?

Oleh: Zuzu Yasmine

Pastinya ramai yang mengetahui akan kontrovesi rumah tangga pelawak dan pengacara Shuk Sahar yang dikatakan telah berlaku curang dengan seorang wanita. Perkara tersebut juga didedahkan oleh isterinya sendiri Rossalennah Natassyiah ataupun lebih dikenali sebagai Sera menerusi Instagram miliknya.

Dah berbaik lepas dapat pinangan semula

Bagaimanapun, pasangan ini dikatakan telah kembali berbaik selepas Shuk mengakui salahnya malah turut membawa rombongan meminang untuk mendapatkan kembali hati isterinya itu.

Buat video 'back up' suami?

Terbaru, isteri kepada pelawak itu dikatakan telah memuat naik sebuah video pendek di aplikasi TikTok miliknya yang membuatkan warganet geram.

Difahamkan, dalam rakaman video TikTok tersebut, Sera dikatakan mempertahankan suaminya. Malah, Sera juga mengatakan bahawa ‘Beranak bukan percuma’, ‘Duit suami aku bukan suami kau’ dan ‘Suami saya hak saya sis’.




Walau bagaimanapun, perkara tersebut mengudang rasa tidak senang warganet malah turut menyatakan bahawa wanita berkenaan seolah-olah lupa bahawa dia adalah orang pertama yang membongkarkan kecurangan suaminya.



Diharapkan selepas ini rumah tangga pasangan ini akan baik-baik sahaja dan perkara yang tidak diingini tidak berlaku lagi.

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen