Dah lama 'single' tiba-tiba 'up' gambar kekasih, gadis terkejut 639 rakan 'stalk' Instagram

Oleh: Zuzu Yasmine

Lebih merahsiakan hubungan yang belum pastinya tentunya bukan perkara biasa buat mereka yang masih ‘single’. Ini kerana, rata-rata lebih suka berkongsi kerana tidak selesa dikacau dan ingin memberitahu bahawa diri sudah berpunya.

Namun, ketika orang lain sibuk menayang ke sana sini pasangan mereka, tapi tidak pula akan pasangan ini yang tenang menyimpan kisah sendiri sehingga tiba waktu sesuai.

Kongsi gambar kekasih

Menerusi video dimuat naik di aplikasi TikTok, seorang gadis yang telah lama single membuat kenalan Instagram terkejut apabila memuat naik sekeping gambar mesra dengan seorang lelaki.

Difahamkan, lelaki tersebut adalah teman lelakinya malah, pada posting itu dia juga meletakkan sekali nama profile kekasihnya serta beberapa emoji comel.

Rakan-rakan stalk teman lelaki

Bagaimanapun, dia terkejut apabila melihat semula pada data Instagram teman lelakinya terdapat ratusan kawan cuba stalk akaun tersebut serta screenshot segala aktiviti sebelum membuat pemintaan untuk mengikuti.

“Cuma nak tahu je...”

Melihat ke ruangan komen, rata-rata warganet pernah berdepan dengan situasi yang sama sekali guas membuatkan rasa insecure. Bagi elakkan pelbagai perkara terjadi, rata-rata menyarakan agar ubah kepada tetapan private.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen