Sempat main 'ohsom' sebelum gerak, gelagat 'frontliner' rebut tempat duduk jadi perhatian

Bagi kebanyakan orang yang sudah bekerja pasti akan rasa penat dan tertekan dengan timbunan kerja namun kita perlu ingat bahawa otak kita juga perlukan rehat yang cukup supaya lebih bertenaga dan cerdas untuk keesokan harinya.

Pun begitu, umum sedia maklum bahawa kini 'frontliner' adalah antara kumpulan yang sangat tenat susulan waktu kerjanya yang tidak menentu lebih-lebih lagi sejak kebelakangan ingin peningkatan kes harian semakin meningkat jadi, mereka perlu kuat mental dan fizikal bagi menggalas tanggungjawab tersebut kerana tidak semua orang mampu kuat untuk tempoh waktu yang lama.

Bagaimanapun, menerusi perkongsian video Tiktok oleh Shahinaz ini telah menjadi perhatian orang ramai.

 

 

Video tersebut menyaksikan gelagat dua orang kakitangan hospital yang sedang asyik bermain 'ohsom' sebelum bergerak ke destinasi.

Perkongsian tersebut menerima pelbagai komen yang rata-ratanya terhibur dengan gelagat mereka dan ada juga yang mengatakan bahawa mereka berbuat demikian kerana mungkin itulah cara mereka untuk mengurangkan rasa tertekan dalam bekerja.

'Cara hilangkan stress'

'Ni mesti kes berebut tempat'

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen