Mula-mula kenal sebagai penjual air, lepas kahwin rupanya suami warden penjara

Dalam sesebuah hubungan, perkara pertama yang akan dilakukan oleh pasangan adalah mengenali hati budi masing-masing untuk melihat sejauh mana keserasian itu wujud antara mereka.

Awal pertemuan memang akan rasa ganjil namun, lagi lama kita kenal seseorang itu lagi banyak benda yang kita tahu bukan sahaja tentang diri pasangan kita bahkan juga latar belakang serta ahli keluarganya sebelum hubungan tersebut melangkah ke satu lagi fasa yang lebih serius iaitu alam perkahwinan.

Menerusi perkongsian video di Tiktok, seorang wanita yang dikenali sebagai Tasya telah berkongsi kisah pertemuan dengan suaminya sebelum mereka berkahwin.

 

Menurut Tasya, dahulu dia berjumpa dengan suaminya ketika melihat dia sedang meniaga air milo. Akui tidak pernah terlintas di fikiran untuk memiliki seorang lelaki beruniform namun siapa sangka selepas lama berkenalan barulah dia tahu rupanya menjual air milo itu hanyalah kerja sambilan suaminya sementara kerja yang tetap adalah sebagai warden penjara.

'Tak memilih cinta'

'Pandai menyamar'

'Moga jodoh berkekalan'

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen