Akui meluat asyik COD kek dekat orang sama, siapa sangka 'regular customer' kini jadi suami

Selain rezeki dan ajal, jodoh juga merupakan antara rahsia Allah namun seiiring dengan perkara tersebut kita juga perlulah berusaha untuk mendapatkannya serta diiringi dengan doa agar dikurniakan dengan pasangan yang baik agama serta budi pekertinya yang mana dalam erti kata lain boleh membimbing kita ke jalan yang benar.

'Regular customer' jadi suami

Satu perkongsian video di Tiktok oleh gadis yang dikenali dengan nama Aeyn telah mencuri perhatian pengguna platform itu yang mana video tersebut memaparkan detik awal perkenalannya dengan suami.

 

Selalu 'repeat order'

Perkenalan mereka rupanya bermula apabila salah seorang pelangganya suka beli kek buatannya sehingga dia menjadi pelanggan tetap Aeyn kerana boleh dikatakan selalu pelanggan itu beli.

Susulan kejadian tersebut, dia mulai rasa meluat kerana terlalu asyik berurusan dengan lelaki terbabit namun siapa sangka, rasa meluat tersebut bertukar menjadi cinta dan sayang yang mana akhirnya hubungan mereka diakhiri dengan perkahwinan.

'Jangan benci sangat'

 

'Aku kena benci seseorang juga ni'

 

 

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen