Tetamu rentas negeri, majlis tahnik anak Tokti terus jadi bualan

Semakin hari semakin banyak isu berkenaan selebriti atau 'Public Figure' langgar pematuhan SOP dan jelas sekali perkara itu akan menjadi bualan orang ramai kerana mereka dianggap terlalu mementingkan diri sendiri dalam banyak aspek yang melibatkan larangan yang telah dikuatkuasakan oleh kerajaan sebagai usaha melandaikan wabak Covid-19 ini.

Majlis tahnik Tokti jadi bualan

Sebelum ini, penyanyi tersohor tanah air iaitu Datuk Seri Siti Nurhaliza telah mengadakan majlis tahnik anak keduanya. Walaupun sudah beberapa hari berlalu namun majlis tersebut terus menjadi perhatian serta bualan wargamaya apabila majlis tersebut dihadiri oleh ramai orang luar termasuk beberapa orang barisan pendakwah bebas di dalam majlis tersebut.

Baby berisiko

Selain bimbang dengan keadaan tersebut meskipun semua yang hadir memakai 'face shield' tetapi rata-ratanya turut bimbang melihat bayi yang masih kecil itu terdedah dengan orang ramai yang jelas sekali menyumbang risiko lebih-lebih ketika ini kes harian terus meningkat.

Kecewa tak jaga sensitiviti

Di samping itu, ramai yang tidak menyangka penyanyi kegemaran mereka berbuat hal yang demikian yang menurut mereka tidak menjaga sensitiviti orang lain di musim pandemik ini yang sudah berkorban habis-habisan untuk mengekang wabak tak berpenghujung itu.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen