"Tiada aktiviti rentas negeri..."- Tokti nafi dakwaan tetamu majlis tahnik langgar SOP

Sebelum ini tular dakwaan yang membabitkan majlis tahnik anak kedua Dato Seri Siti Nurhaliza yang dikatakan tidak mematuhi SOP apabila dilihat ramai tetamu dalam majlis tersebut serta timbul juga dakwaan yang mengatakan bahawa ada antara tetamu yang hadir ke majlis tersebut secara merentas negeri.

Tidak mahu mengeruhkan lagi keadaan, penyanyi tersebut serta suaminya Dato Khalid Mohd Jiwa tampil mengeluarkan kenyataan bagi menjelaskan perkara sebenar terhadap dakwaan orang ramai berhubung isu tersebut di akaun Instagram.

 

 

Nafi dakwaan tetamu rentas negeri dan langgar SOP

Sebagai tuan rumah, Tokti dan suami menafikan kenyataan Netizen yang mengatakan bahawa majlis mereka tidak mematuhi SOP seperti tiada penjarakan dan mengatakan bahawa ada antara tetamu jemputan mereka sanggup merentas negeri hanya untuk hadir ke majlis tersebut.

Bagaimanapun, menerusi kenyataan tersebut dia berharap orang ramai jelas dan berhenti berteka teki terhadap apa yang dilihat sekaligus mengharapkan agar isu tersebut dapat diselesaikan dengan cara baik.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen