Gadis mengaku 5 kali skandal dengan suami orang & tak menyesal

Pergolakan rumah tangga yang berpunca daripada orang ketiga merupakan antara isu yang sangat serius dan paling ditakuti oleh kaum isteri, siapa sahaja yang mahukan rumah tangga mereka kacau bilau sebaliknya ingin sekali rumah tangga yang dibina berkekalan hingga maut yang memisahkan.

Pun begitu, perkara itu terus terjadi sehinggalah menjadi topik bualan sebuah rancangan televisyen yang bertajuk 'Borak Kelamin' yang telah disiarkan baru-baru ini dan turut serta bersama seorang tetamu jemputan di dalam program tersebut bagi menceritakan kisah ataupun pengalamannya yang mempunyai skandal dengan suami orang.

 Akui jalinkan hubungan sulit

Di dalam program bual bicara tersebut, Tasha (bukan nama sebenar) mengaku menjalinkan hubungan dengan suami orang dan setakat ini sudah 5 kali dia berbuat demikian.

Selain itu, tanpa berdalih dia juga secara terangnya mengaku tidak akan berhenti melakukan perkara tersebut sehinggalah dia berasa puas.

"Kenapa saya perlu rasa takut? Bukan salah saya, diaorang yang datang dekat saya, diaorang yang bagi duit dekat saya..."

Reaksi pengacara jadi perhatian

Mendengar pengakuan itu, dua orang pengacara yang mengendalikan program tersebut iaitu Elly Mazlien atau mesra disapa Kak Lina dan Awal Ashaari nyata tidak dapat menyembunyikan reaksi terkejut mereka sehingga ia menjadi perhatian penonton dan juga Netizen.

'Tajam jelingan'

'Muka Kak Lina kelakar'

'Masuk lalat nanti'

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen