"Mana mungkin boleh lupa..." -Muat naik luahan di Instagram, Intan Liana masih kecewa?

Peribahasa Melayu ada berbunyi, buang yang keruh dan ambil yang jernih yang membawa maksud lupakan segala masa lalu yang buruk dan teruskan hidup dengan mengambil iktibar daripada apa yang telah berlaku itu namun, semudah itu kah yang perlu dilakukan oleh Intan Liana Salleh yang pernah diceraikan oleh suaminya selepas berkahwin dengan pelakon Izreen Azminda.

Dalam satu program temu bual, Intan telah dipertemukan semula dengan Izreen Azminda yang mana menurut Izreen itulah saat yang paling ditunggu-tunggu setelah memasuki 4 tahun selepas kontroversi antara mereka tercetus kerana ingin memohon maaf.

'Mana mungkin boleh lupakan'

Rata-rata netizen meluahkan rasa simpati melihat nasib Intan meskipun Izreen sudah membuat permohonan maaf atas apa yang berlaku.

Intan yang kelihatan tenang bagaimanapun, ada memuat naik satu kenyataan di Instagram miliknya yang sepertinya ada kaitan dengan situasi yang sedang melanda dirinya ketika ini.

Walaupun tanpa memberitahu umum perkara itu ditujukan untuk siapa namun, rata-ratanya seperti dapat hidu bait-bait ayat yang ditulis oleh Intan di laman Instagramnya.

[adsenses_code slot="7107598670"]

'Maaf tak semestinya lupakan'

'Yang minta maaf senang, yang hadap tu?'

'Saya masih ingat air mata awak'

 

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen