"Tak suka tak apa..." -Fazley Yaakob 'buka mulut' lepas kek buatan terima kritikan 'influencer'

Tukang masak selebriti iaitu Dato' Fazley Yaakob ada memuat naik satu hantaran di laman Instagram yang mana beliau telah memuat naik sedikit luahan dan pendapat selepas seorang 'influencer' mengkritik salah satu menunya di media sosial dan jelas sekali ia menjadi perhatian wargamaya.

Masakan Fazley terima kritikan

 

Menerusi 'screen shot' 'influencer' terbabit dapat dilihat ada antara ayat-ayat beliau yang kurang elok dan sopan untuk digunakan sekalipun ingin menegur atau mengkritik seseorang ditambah pula dengan tindakannya yang  menyebarkan perkara tersebut di media sosial.

'Saya bersangka baik...'

Bagaimanapun, Fazley kekal tenang menghadapi situasi yang sedang menimpanya ketika ini dan bersangka baik terhadap individu terbabit.

"Mungkin itu cara beliau untuk menegur saya supaya berusaha lebih baik menghasilkan kek batik..."

Ujar Fazley Yaakob, dia berpegang dengan prinsip hidupnya 'tak suka tak apa, tak sedap tak apa' kerana baginya setiap orang mempunyai citarasa sendiri namun itu sedikit tidak mematahkan semangatnya untuk menjadi lebih baik selepas ini.

Meninjau ke ruangan komen, rata-ratanya menitipkan ucapan semangat buat tukan masak kegemaran mereka sekaligus menyelar tindakan 'influencer' terbabit yang berbuat demikian yang jelas sekali sudah melampaui batas.

'Abaikan, masakan Dato' semua sedap'

 

'Cara ekspresikan kesedapan'

'Masih ada lagi orang macam ni'

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen