Pulang rumah tanpa mak, ayah nangis dapat tahu mak meninggal dunia akibat Covid-19

Kes kematian akibat Covid-19 makin meningkat sejak beberapa hari ini yang mana kematian tersebut jelas sekali sangat menyayat hati apabila ahli keluarga hanya diberi peluang untuk melihat pesakit buat kali terakhir melalui panggilan video.

Tak dapat tengok isteri buat kali terakhir

Namun sedikit berbeza situasinya yang berlaku kepada seorang suami dan bapa ini apabila dia tidak dapat bersama isterinya buat kali terakhir memandangkan pada ketika itu dia juga sedang dikuarantin.

 

Seorang pengguna Tiktok dengan menggunakan nama Raudhah telah berkongsi video yang memaparkan keadaan bapanya setibanya dia di rumah tanpa emak.

Dia gagal menahan sebak apabila mengetahui isterinya sudah tiga hari meninggal dunia akibat Covid-19. Luluhnya hati seorang anak melihat keadaan ayahnya ketika itu.

Ikut sebak tengok ayah

Meninjau ke ruangan komen, rata-ratanya meluahkan rasa sebak susulan melihat nasib yang menimpa ayah Raudhah saat dia terduduk menangis mengenangkan isterinya yang kini sudah tiada lagi di sisi sekaligus menitipkan ucapan semangat dan doa agar segala urusan keluarga Raudhah dipermudahkan.

'Moga diberi kekuatan'

'Cinta sejati sukar digambarkan'

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen