Hubungan 7 tahun musnah sekelip mata, gadis bongkar kekasih curang dengan ramai awek

Harapan dan kepercayaan yang diletakkan oleh seorang gadis kepada pasangannya hancur sekelip mata selepas 7 tahun menjadi pasangan apabila dia tertangkap menjalinkan hubungan dengan wanita lain secara sembunyi.

Hubungan 7 tahun yang sia-sia

Gadis tersebut meluahkan rasa terkilan dan kecewanya apabila berjaya membongkar perbuatan kekasihnya apabila dia berhasrat ingin meminjam telefon bimbit lelaki tersebut bagi menyiapkan tugasan kolej.

 

"Aku terkejut, rebah, lelah, hancur hati aku tengok semua benda, sedihnya aku ni tak tahu nak cakap macam mana sebab aku fikir dah susah senang sama-sama."

"Family dia sangat baik dengan aku, semua rapat dengan aku, tapi yelah benda dah nak jadi sekelip mata kan, aku terima seadanya."

Perkongsian video dihujani kritikan

Dalam pada itu, dia juga turut memuat naik video berdurasi 1 minit yang memaparkan koleksi foto kekasihnya bersama dengan beberapa wanita berbeza dalam keadaan mesra antara satu sama lain.

Susulan muat naik hantaran tersebut, kini video tersebut telah menjadi perhatian hampir kebanyakan pengguna media sosial sekaligus menerima pelbagai reaksi dengan menyifatkan kekasihnya seorang 'buaya' atas segala yang telah dilakukan olehnya.

 

'Disebabkan nila setitik...'

 

'Sia-sia je 7 tahun tu'

 

'Melekat sebab Honda'

 

'Doalah tak jumpa laki macam tu'

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen