Takut jarum punya pasal, wanita paksa petugas baca selawat sebelum suntik vaksin

Oleh: Zuzu Yasmine

Proses pemberian vaksin Covid-19 masih lagi dijalankan mengikut fasa yang telah ditetapkan di seluruh negara. Ada segelintir yang telah menerima dos lengkap vaksin, namun ada juga yang sedang menunggu giliran dengan sabar.

Berkongsi pengalaman mengambil suntikan vaksin Covid-19, seorang wanita berdepan dengan detik cemas apabila menerima suntikan melalui kaedah drive-thru.

Takut jarum punya pasal

Berdasarkan video yang dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok dikenali sebagai Noraris, dia telah merakamkan detik saat rakannya tidak senang duduk sehingga menyorokkan muka dengan pelitup muka.

Walaupun telah ditenangkan oleh petugas kesihatan, namun wanita berkenaan masih tidak boleh diam selain turut membaca selawat suci bagi menguatkan semangatnya.

Malah, petugas kesihatan itu juga terpaksa mengikuti segala arahannya bagi memastikan proses suntikan tersebut berjalan dengan lancar.

Takut sangat akak ni

Melihat ke ruangan komen, rata-rata warganet terhibur akan gelagat wanita itu selain turut memahami perasaan takut yang dialaminya.

Bagi minum je lah

Bukan takut Covid, takut jarum

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen