Baru nak mula dah kena kecam, Elizad akui belum sempurna dan masih cuba

Ayu dan manis pelakon dan penyampai radio ini dalam apa jua bentuk pemakaiannya namun, Elizad Sharifuddin berhasrat untuk mengubah penampilannya sedikit demi sedikit.

Elizad tampil bertudung

Jika dapat kita lihat di akaun Instagram miliknya atau di Story IG, dia banyak berkongsi foto-foto memakai tudung walaupun belum bertutup sepenuhnya sekaligus akui bahawa dia masih berada di fasa permulaan dan masih mencuba.

 

Bagaimanapun, siapa sangka fasa permulaanya tidak berawal dengan baik apabila tindakannya itu telah menerima kecaman dan kritikan oleh sebahagian netizen di luar sana.

'Jangan merasa diri kita lebih baik'

Meskipun tidak terlihat akan perkara itu, tetapi Elizad ada memuat naik kenyataan di IG Story miliknya berhubung isu yang menghimpit hasrat penghijrannya ketika ini.

Hurmm, patutlah Elizad awal-awal dah tutup ruangan komen dekat gambar pakai tudung tu, dia terlebih awal dah agak semua tu mesti akan berlaku. Just be yourself Elizad. Moga istiqamah.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen