Ismail Sabri bakal PM, Hamzah Zainuddin bakal TPM?

Oleh: Zuzu Yasmine

Kemelut politik yang melanda pentadbiran negara nampaknya semakin membimbangkan rakyat Malaysia. Terutama selepas Tan Sri Muhyiddin Yassin dijangka bakal meletakkan jawatan sebagai Perdana Menteri hangat diperkatakan.

Sebelum ini, Tan Sri Muhyiddin Yassin dikatakan telah kehilangan majoriti undi setelah UMNO menarik balik sokongan terhadap Perikatan Nasional.

Ismail Sabri PM, Hamzah Zainuddin TPM?

Sehubungan itu, terdapat ura-ura menyatakan bahawa Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob bakal dilantik sebagai Perdana Menteri yang baru manakala Datuk Seri Hamzah Zainuddin dilantik sebagai Timbalan Perdana Menteri.

Kenyataan yang diberikan oleh sebuah laman Facebook berkenaan isu tersebut mendapat perhatian ramai yang rata-rata meluahkan rasa setuju dengan tidak akan perkara itu.

Malah, ada juga yang memetik beberapa nama yang dianggap sesuai sebagai Perdana Menteri yang baru untuk mentadbir negara ini.

Layak jadi AJK masjid je

Anwar, Tok Mat, Hishamuddin?

Kalau tukar kerajaan Covid lari ke?

Rakyat meluat kemelut politik

YDPA je tadbir negara

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen