Isteri dilabel 'gila harta' lepas mengidam ferrari, suami tanya tak layak ke nak berangan?

Tak dinafikan, sewaktu hamil para ibu akan berdepan dengan pelbagai simptom pelik termasuklah perubahan emosi secara kerap serta mengidam sesuatu yang di luar jangkaan.

Dilabel gila harta lepas ngidam ferrari

Perkara itu turut dialami oleh wanita ini apabila mengidam untuk memiliki sebuah kereta ferrari. Video tersebut kemudian telah dimuat naik oleh suaminya, namun siapa sangka pasangan ini menerima pelbagai kritikan dan kecaman.

"Apa dosa isteri saya?"

Bagaimanapun, antara komen yang menarik perhatian sang suami adalah apabila ada pihak yang melabelkan isterinya gila harta dan menerusi hantaran terbaharu, suaminya tampil memperjelas perkara tersebut.

"Dia baik kot"

Menjengah pula ke ruangan komen, segelintir netizen meluahkan rasa terkilan terhadap sikap individu yang bersikap 'semborono', tinggalkan komen tanpa usul periksa.

"Dia ni bukan over sangat"

Tambah mereka, @rajazulyadiy dan isterinya itu hanyalah bergurau, malah pasangan ini juga amat dikenali sebagai seorang yang merendah diri.

"Dia berguraulah"

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen