Sakan tunjuk 'skill' masak ala 'salt bae', tapi gadis manis sebelah Zizan pula jadi perhatian

Muat naik hantaran di Instagram oleh pelawak dan juga pelakon, Zizan Razak menjadi perhatian pengguna media sosial sejak semalam.

Zizan tunjuk skill masak ala 'salt bae'

Dalam perkongsiannya menyaksikan artis kelahiran Terengganu itu sedang sakan mempersembahkan 'skill' memasaknya di hadapan rakan selebritinya, Achey sebelum menikmati hidangan yang dipesan.

 

Tapi perempuan sebelah jadi perhatian

Bagaimanapun, apa yang lebih menarik perhatian warga netizen apabila melihat kehadiran seorang perempuan bertudung di sebelahnya. Ayu dan manis dipandang, lebih-lebih lagi apabila dia mengukirkan senyuman melihat gelagat Zizan yang bersahaja.

"Comel sebelah Zizan"

Menjengah pula ke ruangan komen, seperti yang dijangka ramai yang mula bertanya gerangan gadis itu dan terus menjadi persoalan dalam kalangan peminat.

"Sape sebelah tu?"

"Adakah tiber..."

"Tu admin fansclub"

Pun begitu, ada yang tampil memperjelas bahawa gadis terbabit merupakan admin bagi fansclub 'Zizan Razak's Official FC' sekaligus mennyimpulkan segala persoalan mereka.

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen