Terdiam lihat sofa masuk, reaksi atuk terima 'surprise' dari cucu tarik perhatian

Oleh: Zuzu Yasmine

Kalau selalu kita dengar atuk sahaja yang hadiahkan macam-macam buat cucu mereka, tapi lain pula kali ini apabila atuk pula yang menerima kejutan dari cucu tersayang.

Hal itu dilalui oleh seorang warga emas yang terharu terima kejutan daripada cucu, sehingga hilang kata-kata telah menjadi perhatian ramai.

Atuk terdiam dapat sofa dari cucu.

Menerusi video yang dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dikenali sebagai @nanadayana.11 telah berkongsi moment dirinya membuat kejutan buat wan dan atoknya.

Rakmanan berdurasi 27 saat itu, memaparkan saat sofa yang dipesan tiba di rumah atuk dan wannya, bagaimanapun atuknya memberi reaksi tercenggang melihat hadiah tersebut.

Namun, keadaan menjadi kelakar apabila atuknya yang senyap dari awal tiba-tiba terus merasmikan sofa berkenaan sebagai tanda terima kasih kepada cucunya.

Sehubungan dengan itu, rata-rata netizen tumpang gembira bercampur sebak melihat moment tersebut. Malah, mereka turut meluahkan rasa rindu kepada nenek dan atuk mereka yang telah tiada.

Rindu arwah atuk

Comel reaksi atuk

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen