Teringin makan ditemani orang ramai, suami sanggup 'park' tepi jalan layan isteri ngidam

Dalam mendepani alahan serta mengidam ibu mengandung, percayalah ada seorang lelaki bergelar suami di sebelahnya yang selalu tabah dan sabar dengan karenah mereka.

Layan mengidam isteri makan tepi jalan

Berkongsi ragam mengandungkan anak perempuan, usahawan Cek Yana ada berkongsi kejadian lucu yang berlaku kepada suaminya di suatu malam.

 

Hendak dijadikan cerita, pada ketika itu Cek Yana teringin untuk makan dikelilingi oleh orang ramai, katanya sebagai penambah selera. Namun, tidak terjangkau dek akal fikiran apabila hasratnya itu memadai dengan hanya melihat orang ramai tepi jalan dari dalam kereta.

Jadi, apa yang dibuat oleh suaminya adalah pesan makanan di kedai lain dan berhenti makan di tepi jalan di kawasan yang menjadi tumpuan orang ramai.

"Muka suami nampak redho"

Gelagat mereka benar-benar mengundang tawa wargamaya terutamanya ketika melihat reaksi sang suami yang kelihatannya begitu pasrah melayani karenah isteri tercinta.

"Lawaklah..."

"Parking tepi pun boleh"

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen