"Baru faham awat dia buat akak model gallery phone dia..." - Dr Erin kahwin lagi?

Oleh: Shasha Zack

Bekas aura ke-19 Daie Farhan yang pernah tular dahulu, Dr Erin kini seperti sudah menjumpai teman hidup yang baru.

Beliau yang telah berpisah dengan pendakwah bebas tersebut pada 27 April 2020 kini mengecapi kebahagiaan yang lebih baik.

"Tiada kata yang mampu diucapkan, hanya Alhamdulillah..."

Melalui posting yang dibuat baru-baru ini, Dr Erin atau nama sebenarnya Noorainul Naqim Mohd Radzi mencoret kata-kata bahagia di laman Instagramnya beserta dengan foto pasangan yang dikaburkan. 

"Ish dah tua-tua baru nak rasa dapat suami yang berfunction..."

Melalui coretan panjang yang ditulis, Dr Erin turut meluahkan rasa syukur dengan kebahagiaan yang dipinjamkan oleh Allah SWT. Dia juga turut menitipkan kata cinta buat pasangannya, "I will always pray and will fight for you if I need to do so to remain you in my life here after"

"There are reason why you met people..."

Tulisnya lagi dalam posting yang lain, Dr Erin turut mencoret kata-kata semangat buat dirinya sendiri. Sedikit petikan dari tulisannya di laman Instagram.

"Sentiasa ada sebab untuk kita berjumpa orang yang baru. Sama ada untuk mengubah hidup kita atau kita yang bakal mengubah hidup mereka..."

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen