"Saya dah suruh dia tengok dulu, dia kata okey..." -Tuan kedai jawab isu harga ikan siakap cekik darah

Sejak semalam tular 'posting' berkenaan harga 'cekik darah' seekor ikan siakap di sebuah restoran yang berada di Langkawi.

Tular harga ikan siakap cekik darah

Luah individu itu, dia tidak menyangka percutiannya ke Langkawi bersama keluarga dan rakan-rakan selepas 24 tahun membawa kepada rasa terkejut apabila perlu membayar bil makanan sejumlah itu.

 

 

"Kami dah minta dia tengok dulu..."

Walaubagaimanapun, hantaran tersebut kemudian sampai ke pengetahuan pemilik kedai makan terbabit dan membuatkan dia tertarik untuk tampil memperjelas situasi sebenar pada ketika itu.

 

Tiada caj tambahan waktu bayar

Dalam pada itu, pemilik restoran juga menafikan kenyataan individu tetbabit yang mendakwa pihaknya mengenakan caj dalam bil pelanggan selain mendedahkan menu yang dipesan oleh pelanggan lain sehingga menyebabkan dia mengeluh selepas melihat jumlahnya.

"Berkenaan dengan orang belakang yang dikatakan pasrah dengan bil juga tu, dia order 'lobster' (950g) hampir 1kg, ketam, ikan kerapu harimau..."

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen