"Sakit tak berdarah." - Gadis hulur tangan bila lelaki minta telefon buat ramai berdekah

Oleh: Shasha Zack

Pasangan yang menjalin hubungan cinta pastinya mendambakan hubungan yang romantis. Namun tidak semua orang memiliki sikap tersebut secara semula jadi.

Itulah yang berlaku kepada seorang gadis apabila sambutan tangannya tidak diendahkan oleh pasangan dan tindakan refleks lelaki tersebut mengundang dekah netizen!

"Wrong expectations."

Video yang dimuat naik oleh @d4ddhy di Tiktok itu mencuit hati ramai netizen yang tergelak melihat situasi melucukan tersebut.

Difahamkan, gadis tersebut yang menyangka huluran tangan kekasihnya adalah untuk berpegangan tangan ternyata meleset apabila lelaki tersebut rupanya meminta telefon bimbit.

"Dalam kereta kaki mesti ke kiri kan.."

Tinjauan ke ruangan komen mendapati rata-rata netizen terhibur melihat gelagat pasangan ini.

Ada yang berseloroh pastinya gadis ini merajuk sepanjang perjalanan balik ke rumah dengan memalingkan badan ke luar tingkap.

"Stay halal brother."

Ramai juga yang berdekah dengan respons lelaki tersebut yang tidak memegang tangan pasangannya malah hanya meminta telefon demi tidak memegang tangan bukan mahram.

"Plot twist.."

Malahan ada juga netizen yang terkejut dengan plot twist yang diberikan serta ketawa terbahak-bahak.

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen