Kajian: Lelaki Malaysia Antara Paling Setia Di Asia.

Ramai yang sangka lelaki Malaysia paling tidak setia dan curang. Namun, kajian terbaru ini mampu membuka mata wanita bahawa lelaki Malaysia antara yang paling setia!



Baru-baru ini, aplikasi janji temu yang popular di asia, JustDating, menjalankan tinjauan dalam kalangan pengguna Malaysia berhubung pengalaman mereka dari segi percintaan.

Keputusan menunjukkan hanya 20 peratus responden mengakui tidak setia tehadap pasangan mereka, dengan peratusan bagi lelaki adalah 10 mata lebih tinggi berbanding wanita.



Di Taiwan dan Singapura, 30 peratus responden berkata, mereka pernah tidak setia terhadap pasangan mereka, manakala dalam kalangan warga Indonesia, kadar peratusan meningkat kepada 40 peratus.

Kajian juga mendapati, 50 peratus lelaki Malaysia akan memaafkan pasangan mereka jika curang, sebaliknya, jika lelaki mempunyai kekasih lain, 70 peratus wanita Malaysia akan segera berpisah.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen