Bapa naik angin, serang pemandu van lepas anak nangis cerita sering disentuh

Dunia semakin maju, namun tidak adab manusia.

Malah, ia lebih menakutkan baik terhadap golongan dewasa mahupun kanak-kanak.

Anak nangis cerita digangggu pemandu van

Pemilik akaun Facebook yang juga merupakan seorang bapa ada berkongsi kisah yang menimpa anak perempuannya setiap pagi sewaktu dalam perjalanan hendak ke sekolah.

 

Difahamkam, pemandu van yang ditugaskan menghantar dan mengambilnya dari sekolah bertindak melampaui batas apabila dengan beraninya menyentuh anak perempuannya sehingga dia merasa takut dan meminta agar menggantikan orang lain untuk mengambilnya.

[adense_code slot="7107598670"]

Penah ajak mak budak 'video call'

Sebagai seorang bapa, jelas sekali dia marah apabila anaknya diperlakukan seperti itu.

Malahan, isterinya juga ada mengadu pemandu van berkenaan menyuruh membuat panggilan video dengannya.

 

 

Kejadian itu akhirnya mendorong dirinya untuk berjumpa dengan pemandu van berkenaan seawal pagi sewaktu dia ingin mengambil anaknya seperti biasa.

"Aku tanya orang yang kenalkan driver ni dekat aku, dia cakap dulu pun memang ada kes juga. Dengan ibu pada budak sekolah ni. Dia whatsapp melebih-lebih. Dengan bini aku pun dia siap suruh video call."

Bapa serang awal pagi

Dalam hantaran sama, dia juga ada berkongsi video sewaktu pemandu van itu disoal siasat olehnya berkenaan tindakan yang dilakukan selama ini.

Walaupun tindakannya mungkin agak kasar tetapi dia menjelaskan bahawa niatnya hanya untuk memberi pengajaran sebelum masalah lain pula menimpa.

Difahamkam, kes tersebut juga akan dibawa ke balai polis untuk tindakan selanjutnya.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen