Dari peristiwa ditahan abam polis, wanita akhirnya disunting jadi isteri

Oleh: Shasha Zack

Jodoh pertemuan di tangan Tuhan. Terkadang bertemu bukan dengan keinginan kita, namun diakhiri dengan hubungan sah menjadi suami isteri.

Begitulah yang terjadi dalam kisah wanita ini, apabila peristiwa yang tak disangka menjadikan dia pasangan hidup seseorang, dan berakhir ke jinjang pelamin.

Ditahan abam polis suatu hari, dari situ mula mengenali & akhirnya menjadi isteri...

Perkongsian @Lin di Tiktok meraih perhatian ramai yang teruja dengan kisah cinta di sebalik pertemuan pertama wanita ini dengan suaminya.

Difahamkan, dia telah ditahan oleh suaminya yang juga merupakan seorang anggota polis di malam hari, namun akhirnya mereka mula mengenali dan kini telah berkahwin...

 

@ely_roseure πŸ™†πŸ»‍♀️#foryoupage #fypγ‚· #masukberanda ♬ original sound - Nrhafsah

"Terima kasih buktikan cinta..."

 

@ely_roseure Alhamdulillah . Terima kasih bukti kan cinta kita ❀️ #masukberanda #foryoupage #fypγ‚· ♬ original sound - 𝓒π“ͺ𝓻𝓻𝓸𝓽πŸ₯•

"Thankyou so much.."

 

@ely_roseure @haffis_my tq so much turuti 😘 #CapCut ♬ bunyi asal - LinπŸ’•

"Tuhan yang atur semua pertemuan..."

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen teruja dengan kisah pertemuan dua jiwa ini dari tidak cinta, kepada akhirnya peneman jiwa hingga syurga.

Malahan, mereka juga menyatakan segala pertemuan yang berlaku sudah ditetapkan oleh takdir yang akhirnya membawa mereka ke jinjang pelamin.

"Kena tahan pon kena saman, takde pulak terkahwin.."

"Dulu time joging pagi2 dia selalu ronda, sekarang dah jadi suami..."

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen