Tak hirau penat lepas habis majlis tunang, lelaki puji bakal isteri sanggup masak tengah malam

Oleh: Shasha Zack

Bila perut dah lapar, tak kira apa pon sanggup dilakukan demi mengisi perut yang kosong.

Lebih-lebih lagi golongan wanita, tanpa gagal pasti akan ada penyelesaian untuk 'masalah kelaparan' yang melanda mereka.

"Lepas majlis tunang masak, tak rehat..."

Sama lah dengan satu perkongsian tular ini, menunjukkan seorang lelaki yang memuji kerajinan dan kesanggupan tunangnya memasak di tengah malam, demi mengisi perut yang sedang lapar.

Meskipun mereka baru selesai majlis bertunang, namun wanita tersebut tidak menghiraukan kepenatan dan terus saja memulakan memasak demi 'melunaskan' impiannya untuk makan.

 

@zaqkee Org perempuan kalau lapar tgh malam memang sanggup masak mcm tunang aku ni ke?😅 #bukanmaen🗿 #dituruti #fyp #engaged ♬ original sound - Zaq Kee

"Takde maknanya lepas tunang rehat..."

Menjengah ke ruangan komen, segelintir netizen menyuarakan rasa kurang senang mereka yang tidak pulang terus ke rumah usai majlis tunang malahan siap memasak dan merekod video.

Di sisi lain pula, ramai netizen yang mengucapkan tahniah dan ada juga yang mengatakan mereka sanggup buat apa saja asalkan perut terisi dan lapar itu pergi..

"Lepas tunang balik la, apahal tunggu lagi..."

"Kebiasaan kami perempuan kalau makan sanggup je..."

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen