Masakkan nasi goreng & juadah raya, Rina Harun teruja tengok Bella selera makan - "Dia suka no pedas"

Oleh: Shasha Zack

Keceriaan terpancar di wajah remaja sindrom down, Bella apabila Syawal kali ini dirai dalam suasana meriah bersama Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Rina Harun.

Bertempat di Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) di Seremban, Bella dilihat gembira bersama rakan-rakan di sisi pada Aidilfitri kali ini.

279505999_486330876513553_6534585123354540812_n

Masak sendiri nasi goreng dari rumah, bawa juadah lain juga

Menurut Harian Metro, Rina membawa nasi goreng yang dimasaknya sendiri dari rumah selain menghidangkan makanan seperti nasi impit, lemang, rendang, ayam goreng, kek dan kuih muih.

"Selain KFC, Bella memang suka nasi goreng 'no pedas', berselera sungguh dia menikmati hidangan yang saya bawa."

"Terima kasih kepada warga kerja pusat perlindungan kanak-kanak ini yang tanpa jemu menjaga dan melindungi kanak-kanak yang ditempatkan di sini setiap hari."

 

Syukur Bella & rakan2 dijaga dengan baik

Tulis Rina di laman Facebooknya, beliau bersyukur Bella dan anak-anak yang lain dijaga dengan baik di pusat asuhan tersebut dan mengucapkan penghargaan tak terhingga pada mereka.

"Alhamdulillah, mereka dijaga dengan baik dan sempurna dari sudut keperluan fizikal dan emosi."

Kisah Bella yang didera dan diabaikan pengasas Rumah Bonda, Siti Bainun Ahd Razali, 31, mendapat perhatian seluruh rakyat Malaysia dan prosiding mahkamah berkaitan kes berkenaan masih berjalan.

Berdepan tuduhan  mengabaikan dan menganiaya Bella, Siti Bainun dipercayai telah mengakibatkan mangsa mengalami kecederaan fizikal serta emosi.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen