Lama terperangkap, rakan pelik gadis tak panik, rupanya tengah bahagia dapat kenalan dalam lif

Reaksi seorang gadis sewaktu terperangkap lama di dalam lif mengundang pelbagai tanda tanya selepas dia dilihat gembira sewaktu pihak pengurusan pasaraya berjaya menyelamatkannya.

 

Bahagia lepas terperangkap dalam lif

Menerusi hantaran Dinda Baik, dia yang ketika itu sedang berdepan detik cemas terperangkap berdua dengan lelaki tak dikenali di dalam lif hanya mampu ketawa, sementara kawan-kawan di luar mulai panik akan keadaan dirinya.

 

@puanniiiee Balas @msafira3 ♬ suara asli - Dinda baik

 

Dalam situasi genting itu, rupanya si gadis sempat berkenalan dengan lelaki terbabit selain saling bertukar akaun media sosial, barangkali ingin mencuba mengenalinya lebih rapat.

"Gembira betul dia"

Bagaimanapun, usaha beraninya itu benar-benar menjadi bualan dalam kalangan warga netizen kerana percaya tidak semua orang berani berbuat demikian.

Sebaliknya bertambah panik, lebih-lebih lagi apabila berdua-duaan dengan lelaki yang tidak dikenali pula.

 

"Itu ketawa sedih ke bahagia"

"Di balik musibah ada hikmahnya"

 

 

"Ada drama baru ni"

Bukan itu sahaja, kisahnya juga diibaratkan seperti dalam kebanyakan drama yang menjadi kegilaan kaum wanita di luar sana, tambahan pula mangsa terperangkap bersamanya berketerampilan.

"Macam tu lah mama papa jumpa"

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen