"Takutlah pada Allah, kita semua akan mati!" - Terima bon 1 juta Euro, Ustaz Kazim kecewa VIP datang ambik kesempatan

Oleh: Shasha Zack

Berita penyakit misteri yang dideritai penceramah bebas terkenal, Dato' Mohd. Kazim Elias yang dipercayai telah disihir menangkap perhatian orang ramai dalam pendedahannya di laman sosial miliknya beberapa minggu lalu.

Sehubungan dengan itu, Ustaz Kazim juga ada memberitahu bahawa 6 individu telah datang bersemuka untuk memohon kemaafan darinya asbab perbuatan sihir yang menimpanya.

Uztaz Kazim mohon bantuan pengubat sihir peluru katak
Derita kaki bengkak, Ustaz Kazim didakwa terkena sihir - Malaysiapost
 
 

"Takutlah kpd Allah, kepada org sakit, org2 tua,anak2 tahfiz, sekolah pondok sanggup ada yg ambik kesempatan..."

Terbaru, menerusi akaun Facebook Ustaz Kazim, beliau meluahkan rasa terkilan dan kesal dengan individy yang dipercayai gologan VIP, datang mengambil kesempatan dalam [ada dirinya sedang ditimpa musibah.

Difahamkan, terdapat seorang individu yang bergelar VIP telah memberikan sumbangan berupa satu bon bernilai 1 juta Euro (RM4.7 juta) kepadanya pada 4 Jun (semalam).

Dalam coretannya, beliau turut berpesan pada pengusaha maahad tahfiz dan sekolah pondok, tidak urang yang ditimpa sakit sepertinya agar tidak terpedaya dengan 'scammer' yang kini lebih berani menjalankan kegiatan mereka secara terang-terangan.

Reaksi netizen, ramai yang sedih & kecewa

"Tergamak buat ustaz macamtu, sebak saya baca..."

"Allahuakbar ada jugak yang sanggp datang niat nak mempermainkan ustaz..."

"Moga Allah sentiasa lindungi ustaz..."

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen