Selamba cuba potong kabel elektrik depan rumah orang, 2 lelaki kantoi buat cubaan mencuri?

Oleh: Zuzu Yasmine

Demi mencari wang ringgit sesiapa pun sanggup melakukan apa sahaja meskipun terpaksa berkorban nyawa ataupun melakukan perkara yang tidak sepatutnya.

Dua lelaki kantoi curi kabel elektrik?

Baru-baru ini, tular akan sebuah rakaman video memaparkan dua individu dipercayai melakukan cubaan mencuri kabel elektrik.

Dalam video yang dimuat naik oleh pengguna TikTok Malaysia Update News itu memaparkan penumpang motosikal berkenaan cuba mengait kabel berkenaan.

@malaysianupdatenews Buat apa tu?? sekejap dia jadi TNB sekejap jadi ALAM FLORA pulak..pening arr 💆 #beritaditiktok #NewsAtTikTok #TrendingNewsMalaysia #malaysianupdate #videoviral ♬ original sound - Malaysian Update

Bagaimanapun, apabila menyedari akan perbuatannya itu dirakam membuatkan dua lelaki berkenaan terkejut dan tergesa-gesa untuk pergi dari kawasan berkenaan.

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet mempersoalkan keberanian lelaki berkenaan untuk memegang kabel yang miliki arus elektrik.

Malah, mereka juga persoalkan adakah merupakan dendam ataupun terdesak memerlukan duit.

Bukan ada eletrik ke?

Patut buat malam

Macam tu je dia potong

Usaha cari rezeki

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen