Hampir jatuh balkoni, lelaki cepat2 panjat rumah, selamatkan budak perempuan raih pujian

Oleh: Shasha Zack

Tular satu video menunjukkan seorang kanak-kanak perempuan yang hampir jatuh dari balkoni, buat ramai cemas!

Dalam kejadian yang tidak dinyatakan lokasi, orang ramai panik malah tertanya-tanya bagaimanakah hal tersebut boleh berlaku!

Hero datang selamatkan, syukur pada Allah...

Perkongsian @malaysianupdates di Tiktok meraih perhatian ramai yang terkejut melihat kanak-kanak tersebut yang bergayut di balkoni rumahnya.

Malahan ramai yang mempertikai di manakah ibu bapa kanak-kanak berkenaan hingga perkara membahayakan nyawa itu boleh berlaku.

Dalam video, situasi panik itu diselamatkan oleh kedatangan seorang lelaki yang memanjat dari rumah sebelah, terus menuju ke balkoni dan menyelamatkan kanak-kanak berkenaan raih pujian.

@malaysianupdatenews Allahuakbar tekejut tengok video ni..Salute betul dengan brader tu, terima kasih bro 🙏 #beritaditiktok #NewsAtTikTok #TrendingNewsMalaysia #malaysianupdate ♬ original sound - Malaysian Update

 

"Macamni boleh jadi ikon keberanian..."

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang memuji tindkaan berani lelaki berkenaan yang pantas menyelamatkan kanak-kanak tersebut.

Namun, sehingga kini belum dapat dipastikan keadaan sebenar kanak-kanak dalam video serta lokasi juga tidak disertakan.

"Mana mak bapak budak tu..."

"Alhamdulillah abang tu betul2 hero.."

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen