Muka nampak garang, netizen tersentuh lihat Pan Gon layan pemain. -"Dia ada cara tersendiri..."

Sejak semalam, nama jurulatih Skuad Bola Sepak Negara iaitu Kim Pan Gon terus meniti dari bibir ke bibir orang ramai serta penyokong yang tidak henti memuji individu itu.

Selain hebat dan komited dengan tugasnya, keperibadian Pan Gon dari sisi lain juga menjadi buah mulut rakyat Malaysia, terutamanya melihat cara beliau menyantuni pemain.

"Jiwa raga dia untuk Malaysia"

Sepertimana yang dikongsikan oleh rossie_persie, menyaksikan kompilasi video Kim Pan Gon bersama dengan anak buahnya di sebalik tabir yang mungkin belum pernah didedahkan.

 

@rossie_persie97 #ultrasmalaya #ekorharimaumalaya #ekorharimausejati #ultrasmalaya07🇲🇾🐯 #um07 #malaysiatiktok #harimaumalaya #harimaumalaya🐯 #kimpangon ♬ Warisan - Dato' Sudirman

 

Walaupun kelihatan agak tegas, tambahan pula reaksi mukanya yang bengis pastinya orang beranggapan dia garang, tetapi siapa sangka rupanya mempunyai sifat kebapaan.

"Tetap bagi semangat tepi padang."

Bukan itu sahaja, melihat caranya menghargai pemain dan penyokong juga membuatkan orang ramai yakin dengan ketelusan hatinya.

"Dia hormat semua orang"

"Coach terbaik"

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen