Order lain dapat lain, wanita gelak tak henti bila 'waiter' hantar kek salah tulis! - "Siap nyanyi Happy Birthday.."

Oleh: Shasha Zack

Kerap kali kita melihat sambutan hari lahir atau ulang tahun perkahwinan yang diadakan di restoran dengan cara kejutan buat pasangan tersayang.

Berbeza dengan yang dilalui oleh pasangan ini, apabila dia menerima kek tidak sama dengan permintaannya mengundang dekah orang ramai.

"Yakin sangat dia sampai nyanyi happy birthday..."

Perkongsian @ijjatuls di Tiktok meraih perhatian ramai yang geli hati melihat tulisan di atas pinggan tidak menepati permintaan wanita ini. Yakin menghantar kek ulang tahun perkahwinan siap dinyalakan lilin, difahamkan playan tersebut siap menyanyikan lagu ulangtahun hari jadi sebelum berllau pergi dengan wajah selamba.

Menurut empunya video, suaminya turut terkejut dengan tulisan salah yang ada di atas pinggan nya hingga terbeliak mata.

 

@ijjatulss Asalnya order kek dan suruh tulis happy anniversary . Sampai nya lain😂😂😂 Amtasary pon boleh laa. Yakin sangat dia sampai nyanyi happy birthday to u😂#kunafah #iloveyou3000 ♬ original sound - cintaHati❤

"Dengan aku sekali tak berenti gelak..."

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen pecah perut melihat tulisan tersebut ketika perkataan 'ANNIVERSARY' dieeja dengan salah menjadi 'AMTASARY'.

"Agaknya apa yang dia dengar masa awak request..."

"Yakin je dia nyanyi..."

"Lawak betul la, nasib baby betul ejaannya..."

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen