Bahang Merdeka makin terasa, orang ramai luah teruja lihat raptai anggota beruniform

Berbaki beberapa hari sahaja lagi rakyat Malaysia akan menyambut Hari kebangsaan ke-65 iaitu pada 31 Ogos tidak lama lagi..

Jika dapat dilihat di media sosial, pelbagai persiapan sedang dilakukan oleh mereka yang terlibat dalam sesi perbarisan dan perarakan itu nanti.

 

Raptai Hari Kebangsaan curi tumpuan

Menelusuri beberapa perkongsian di Tiktok, dapat kita saksikan video daripada orang ramai yang menghadiri raptai hari kebangsaan yang disertai oleh kontinjen wira-wira negara.

 

@nard_ahmad Pasukan Khas ATM. GGK, PASKAL & PASKAU. Raptai Hari Kebangsaan 2022. #merdeka #tenteramalaysia #fyp #foryoupage #foryourpage ♬ bunyi asal - Budakampung_asia - Budakampung Asia

 

@asyrxxf_rxshid Day 1…bahang sambutan merdeka makin terasa🫡 gambar dan vid secara random kita up, nak tengk lagi cun kena datang Dataran Merdeka 31 Ogos nanti🫡🇲🇾 #KruDiBelakangTadbir#Sekretariat ♬ original sound - bello - ashiee

 

Kagum lihat 'skill' lambung cokmar

Bukan setakat perbarisan, balingan cokmar daripada anggota turut menarik perhatian orang ramai, lebih-lebih lagi apabila melihat keseragaman langkah mereka beriringan sehingga tidak menampakkan kecacatan pada persembahan itu.

@admabbkr Apa jadi kalau abang tu tak dapat tangkap kayu tu? #atm #army #tenteradaratmalaysia #tentera #tenteralautdirajamalaysia #fyp #fypシ゚viral #beranda #kualalumpur #harikemeredekaan #merdeka #harikebangsaan2022 #specialforces ♬ Dj KAKA BAJU HITAM X BENTO - EGI MANTAZI

 

@admabbkr Alamak, jatuh pulak. Tapi abang bomba kita memang steady. #IniStyleKita #bomba #fireman #bombamalaysia #abangbombailoveyou #jabatanbombadanpenyelamatmalaysia #armforces #fyp #fypシ゚viral #kualalumpur #beranda #malaysia #tiktokmalaysia🇲🇾 #harimerdeka #harikebangsaan2022 #harikemerdekaanmalaysia #31Ogos #tanggal31 ♬ Gemuruh - Ash Fasryll & Nayli Azmi & Saiful Anwar

 

"Bukan senang nak tengok ni"

Menjengah ke ruangan komen, ramai luah teruja dan akui tidak sabar melihat perarakan sebenar pada 31 Ogos nanti.

"Bangga tengok diaorang"

 

"Tahun ni paling meriah!"

Memandangkan sudah dua tahun tidak diadakan perarakan sedemikian, pastinya semangat kemerdekaan kali ini lebih menyentuh emosi ramai.

"Semangatnya lain macam"

"Rasa nak turun dataran"

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen