Lebih mengkritik dari ulas kejayaan atlet? Netizen tanya apa jadi dengan pengulas sukan

Tak dinafikan bahawasannya setiap orang mempunyai hak untuk memberi pandangan terhadap sesuatu perkara atau situasi.

 

Temu bual berita sukan dikritik?

Namun, siapa sangka sesi temu bual berkenaan perkembangan semasa sukan baru-baru ini menerima kritikan daripada netizen, terutamanya dari kalangan penyokong.

 

@zj_iykmn "CLASSIC MALAYSIA" #leeziijia #leeziijiafans #fyp #fypシ ♬ original sound - justmeh・o・

 

Menerusi potongan video yang dimuat naik oleh 'justmech', memaparkan situasi bilamana seorang pengulas sukan dan dua orang tetamu jemputan mereka didakwa mengkritik prestasi atlet badminton, Lee Zii Jia 

 

"Tak tahu level kejayaan dia..."

Mereka bukan sahaja mempersoalkan keputusan atlet itu menarik diri daripada beberapa perlawanan, tetapi juga berpandangan tidak nampak hala tuju kejayaannya selepas ini.

"I dah tak tahu mana pengukur kejayaannya, so Lee Zii Jia ni tak tahu level kejayaannya macam mana." ulas tetamu jemputan.

 

"Macam tengah mengumpat"

Meninjau ke ruangan komen, ramai  tidak bersetuju dengan cara mereka mengulas isu tersebut kerana perbualan mereka dilihat tidak profesional.

"Bukan era Lee Chong Wei"

"Cakap macam wakil negara"

"Tak sanggup nak kecam"

Dalam  waktu sama, netizen juga titip semangat buat atlet badminton perseorangan itu dan berharap dapat melihat beliau beraksi lagi selepas ini.

"Saya sentiasa sokong!"

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen