Menjerit kata dah tutup, wanita tercengang tengok staf 'carwash' bagi kereta Singapura masuk

Seorang wanita meluahkan betapa terkilannya dia sewaktu ingin mencuci kereta di sebuah kedai yang beroperasi 24 jam di kawasannya yang dipercayai berada di Johor Bharu.

 

Staf 'carwash' mata duitan?

Demikian susulan mengenangkan cara layanan pekerjanya yang dianggap tidak beradab.

Menurut pemilik akaun, ketika tiba di kedai cuci kereta berkenaan, jam menunjukkan pukul 11 lebih dan dari jauh pekerjanya menjerit memberitahu bahawa kedai dah menamatkan operasi (tutup).

 

@nh.sams Banyakk lagii aku nak bebel sebenarnyaa tapi tuu laa budak kecikk nii tak reti duduk diam dapat record sikit jee 😏 #johorbahru#fyp#fypシ゚viral#viraljohorbahru#sakithati ♬ Party Coy - KIYAU OYONG

 

Bagi kereta Singapura je masuk?

Adapun begitu, ketika jam beranjak ke pukul 12 lebih, dia melihat sebuah kereta bernombor pendaftaran Singapura masuk ke dalam kedai cuci kereta tadi tanpa sebarang bantahan dari staf kedai berkenaan.

Pun begitu, dia enggan berbalah cuma akui pelik dengan layanan mereka yang tergamak berbuat demikian, walhal boleh maklumkan dari awal jika kedai itu hanya menerima kenderaan bernombor pandaftaran Singapura sahaja dan tidak perlu menengking.

"Dah biasa..."

Menjengah ke ruangan komen, ada pula beberapa individu berkongsi pengalaman mereka sewaktu ingin berurusan di kedai cuci kereta itu.

"Tempat ni memang..."

"Singapura telah meluaskan kuasanya"

Melihat servis  sebegitu membuatkan netizen beranggapan mereka hanya mengalukan kedatangan golongan kayangan dan berduit sahaja ke kedai cucinya.

"Tak lama tu"

 

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen