Video ludah penonton jadi bualan, netizen saran Noh Salleh jumpa pakar? -"Dia sakit ke?"

Vokalis kumpulan Hujan, Noh Salleh kembali menjadi bualan ramai selepas videonya meludah dari atas pentas tular di media sosial.

 

Video ludah penonton jadi bualan

Dalam sorotan yang dikongsi oleh @myraibrahim di laman Twitter, memaparkan beberapa video persembaha vokalis berusia 37 tahun itu sebelum dia bertindak meludah ke bawah.

 

 

Menurut sumber, antara pihak yang terkena tempias percikan ludah itu adalah seorang penonton wanita dan seorang pengawal keselamatan yang berada berdekatan pentas.

"Dia ni macam sakit je"

Melihat aksinya sebegitu membuatkan netizen meragui keadaan dirinya sehingga ada yang meminta pihak berkuasa membuat ujian air kencing ke atasnya.


"Cuba check urine"


"Terkejut aku tengok..."

Rata-ratanya terkejut melihat sikapnya yang makin 'teruk' sejak kebelakangan ini dan ada pula yang mendakwa perubahan drastik itu berlaku selepas pelantun lagu 'Bila Aku Sudah Tiada' berkenaan mengumumkan berpisah dengan isterinya, Mizz Nina pada 3 Ogos lalu.

"Apa motif dia ludah?"

"Makin teruk lah..."

Walau bagaimanapun, itu hanyalah sekadar spekulasi orang ramai dan bagi pihak Noh pula masih tiada sebarang respon berhubung isu yang tular.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen