Beria masak pada hari lahir isteri, suami selit gelang emas dalam 'shell-out'

Oleh: Zuzu Yasmine

Sangat beruntung kalau memiliki suami yang romantik dan penuh kejutan ni. Nak-nak lagi kalau dirinya tahu menghargai setiap pengorbanan yang dilakukan oleh isterinya. Tentunya suami seperti ini menjadi idaman para wanita.




Hidang enak air tangan suami

Bersempena ulang tahun kelahiran isterinya, Adnan Mat Abu telah menyediakan hidang shell-out buat keluarganya. Perkara itu telah dikongsi olehnya di Facebook page Masak Apa Hari Ni.. (MAHN), berserta perbualan bersama anaknya.

Walaupun Adnan telah menghantar kek dan bunga ditempat kerja isterinya, tapi dia masih tidak berpuas hati akan kejutan yang diberikan itu.

Gelang tangan dicelah shell-out

Ketika sedang sibuk memasak, dia mendedahkan rancangannya kepada salah seorang anaknya termasuklah seutas gelang tangan emas yang akan mengejutkan isterinya.

Teruja dengan rancangan bapanya, anaknya Acu telah memberikan idea menarik dan mencadangkan agar bapanya meletakkan gelang tangan itu ke dalam shell-out yang dimasak.

Semoga bahagia hingga ke jannah

Kelakar dengan gelagat dua beranak ini, perkongsian itu telah mendapat perhatian ramai. Rata-rata warganet memuji sikap Adnan yang menghargai isterinya. Tidak hanya itu, mereka juga mendoakan agar pasangan ini kekal bahagia hingga akhirnya.



Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen