Netizen teruja Neelofa 'like' gambar anak Fattzura di Instagram.

Oleh: Zuzu Yasmine

Tentunya ramai yang tidak sabar ingin melihat wajah comel anak Fazura dan juga Fattah Amin. Mana tidaknya, sejak dari hari dilahirkan sehigga hari ini, pasangan selebriti ini masih lagi tidak mendedahkan wajah anak mereka.

Menerusi Instagram milik Fazura, beliau telah memuat naik gambar bersama anaknya iaitu Fatima Aisya sehingga mendapat perhatian daripada warganet.


Walaupun terlihat sedikit wajah anak kepada selebriti itu, tapi tentunya masih tidak mencukupi dan masih buat ramai tertanya-tanya.

Like gambar siapa tu?

Tapi bukan wajah anak pasangan selebriti itu sahaja yang mendapat perhatian tetapi pengacara dan juga usahawan terkenal, Neelofa turut meninggalkan tanda suka pada gambar anak pasangan selebriti itu selepas dikongsi semula di Instagram Meletop.



Bukan itu sahaja, warganet juga sempat menangkap tindakan Neelofa yang turut memberikan tanda suka pada foto Fazura yang dikongsi semula juga di Instagram Meletop.

Perkara tersebut berjaya ditangkap oleh netizen yang rata-rata teruja dan meninggalkan komen apabila menyedari tidakan Neelofa.




 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen