Sudahlah tersesat, motosikal pula musnah terbakar hancurkan harapan 3 beranak ini

Oleh: Zuzu Yasmine

Hasrat seorang lelaki Orang Asli yang sedang dalam perjalanan membuat pemohonan bantuan daripada Baitulmal Johor hancur apabila motosikal yang ditunggangnya hangus terbakar di laluan motosikal Plaza Tol Senai.

Bagai jatuh ditimpa tangga, awalnya tiga beranak ini dikatakan tersesat jalan dan terpaksa memberhentikan motosikal mereka setelah mengalami kerosakan.



Menurut Facebook Polis Daerah Kulai, secara tiba-tiba belaku percikan api dari arah enjin yang dinaiki menjadi punca kebakaran motosikal tersebut.


Bagaimanapun, tindakan pantas seorang anggota polis, Koperal Mohd Redzuan Mohamed dari Balai Polis Senai yang ketika itu sedang bertugas di sekatan jalan raya bergegas datang membantu memadamkan kebakaran. Namun api cepat marak dan memusnahkan keseluruhan motosikal tersebut.

Penunggang motosikal yang juga bapa berusia 30-an bersama kedua anaknya yang berumur enam serta lapan tahun tidak mengalami sebarang kecederaan.



Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen